Meet the Superhumans...

Dużo zamieszania wokół Olimiady w Londynie nie zrobiło na mnie pozytywnego wrażenia. Logo olimpiady na chlebie, pod wieczkiem jogurtu i między plasterkami kiełbasy, bieg ze zniczem/pochodnią olimpijską na trzy miesiące przed samym wydarzeniem, relacjonowany codziennie i całodziennie, czy nawet specjalna edycja kart debetowych mojego banku, dzięki której Olimiada już do końca życia będzie mi się kojarzyć z uczuciem bezdennego zawodu przy bankomacie po sprawdzeniu salda. Wszystko podane nachalnie i do przesytu. Z samej Olimpiady zapamiętam ceremonię rozpoczęcia, bieg Bolta i sztangę na karku bezimiennego niemieckiego siłacza. To wszystko. 

A Paraolimpiada to zupełnie inna bajka...biegacze z amputowanymi kończynami Jonnie Peacock i Oscar "Blade Runner" Pistorius, rwandyjska drużyna siatkówki składająca się z ofiar bratobójczej walki między plemieniami Hutu i Tutsi, czy Eleanor Simmonds, pływaczka dotknięta achondroplazją, która pierwsze medale olimpijskie zdobyła w wieku 13 lat. Wszystkich ich mam zamiar dopingować z wypiekami na twarzy,  a to za sprawą  geniuszu twórcy zajawki, która pozostawiła mnie najpierw w głębokim szoku połączonym (co przyznaję niechętnie) z cichym szlochem, a potem zmusiła do refleksji nad znikomością własnych osiągnięć życiowych...

filmik znajduje się tu 

 ...i teraz, jeśli po obejrzeniu nie czujesz zupełnie nic znaczy to, że:

a)masz profil psychologiczny seryjnego mordercy
b)masz łuski na grzbiecie...TY GADZIE!!!
c)jesteś robotem.

Dla zainteresowanych, muzyka użyta w klipie to Public Enemy - Harder Than You Think

cdn...

Komentarze

  1. Komunikat z Youtube:
    "Przesyłający nie udostępnił tego filmu w Twoim kraju.
    Przepraszamy za usterki."

    0_o

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem rozczarowana tym co zobaczyłam;)
    "Ten film wideo zawiera treść od partnera Channel 4, który zablokował go w Twoim kraju na mocy praw autorskich.
    Przepraszamy za usterki"

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Plagi australijskie - update

Brudne giry

National Archaeology Week, Toowong Cemetery.